PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, November 9, 2010

berita "gembira" untuk gua.

utk tidak membingungkan keadaan,mesti refer entry bertajuk congrates iron lady! & sila jangan jatuh ok.
yeay!i mean yeay......gua baru dapat tau yg mmg gua akan duduk satu hostel setaman dgn lu.sederet lagi tu.owh,romantik gila kan??ye..romantik...romantik sgt!lepas nie,mungkin gua akan bertudung litup dan berpurdah even nak keluar rumah hanya untuk menyidai baju!owh yeah,gua pelakon terbaikkk...kenapa??kenapa lah kolej sgt kejam dgn gua?6bulan bukan jangka masa yg sekejap.silap2 hari bulan gua boleh k.o sakit jantung kat sana.gua harap Tuhan kuat kan hati gua.tabahkan hati gua.sebab gua mmg dah boleh terima keadaan apa yg dah jadi.lagipun gua mmg dah tangkap chenta habis dgn syg gua yg sekarang.so yg dulu gua try buang jauh2.just kadang2 siapa yg tak sakit hati bila ternampak org yg pernah siat2 hati kita mcm siat daging salai kan?(urmm daging salai fav food gua).kat sini,gua nak say thanxz to Muhammad Syah Akhimullah Othman sebab dah banyak bg semangat dekat gua.even saye tau,saye dah banyak sakit kan hati awak.terima kasih sebab bersabar dgn perangai saye.

carutan ringkas : gua kuat! :))

No comments: