Tuesday, November 23, 2010

saye si baran november -_-"

makin hari baran makin menjadi2.tak tau kenapa.benci dgn perangai sendiri.disebabkan perangai hodoh tak bertempat nie,encik awak selalu jadi mangsa amukan.duh!

sebab birthday dah nak dekat kot.takut umur makin tua.tp perangai sikit tak berubah,macam mana nak kawen nie??!! nt melawan suami dah jadi derhaka.(mama ayah lg) .uh,berat2...

mulut sikit punya lantang nak maki sana sini.tak tau laa mcm mana mereka2 ini bertahan.tahniah kawan2,tahniah family,tahniah encik awak.-_-"

bukan tak kesian kat korang2.tp tak tau hantu setan mana yg dtg merasuk.kalau dah mengamuk,org gila pun boleh tabik spring.teruk nya..

-saye mintak maaf-


4 comments:

nurul iman said...

hahah comel! hmm biasalah tu pmpuan..hormon membuak-buak. sye pun mcm ni jgk slalu. skrg nk cube slow down skit huhu

Cik Putri said...

susa nak brake kalow da t'lajak...wuu~

Eyriqazz said...

happy birthday..semoga panjang umur..murah rezeki dan gembira selalu hendaknya....life is beautiful

Cik Putri said...

thankz..kita kenai ka??comment btoi2 tyme birthday.ngeh3~