PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, October 4, 2010

congrates iron lady!

went to main campus.ada jamuan lah sgt..gua tak sentuh any food pun.sbb kepala dah dok pk yg gua mmg akan teserempak dgn lu.mau tecekik gua kalau tiba2 lu terpacak dpn gua kan.so,gua decide utk "diet" sahaja.ha-ha.serious gua da rasa gua mcm iron lady hari nie.tahan ayaq mata biaq tak tumpah.owh,really proud of maself!ok,sikit tu ada la..tp at 1st gua expect yg bilik gua bakal banjir bila gua balik dari menonton pementasan teater romeo and juliet,uda dan dara,laila dan majnun td.hello3,my expectation is totally wrong ok!i think its bleeding inside me,but who cares?ya,gua hipokrit terhebat boleh senyum2 kambing jwb soalan2 lu.tak rasa yg gua dah boleh dpt award dramatis wanita terbaik ke?buka mata,and you can see that! dasyat btol ye,mcm nothing happened je.bravo!huh,gua kena bahan dgn someone td.hoit,diam2 da la kan.oh takpe..dia bahan gua,gua bahan dia balik.sama2 kena ape de hal kan kwn?don't take it too serious laa..life must be go on ayte.hurm,gua tak sangka pulak yg lu boleh dtg tunjuk muka dgn gua.taktik mengelak yg gua belajar dgn ninja boy tak berapa menjadi kot at last masuk perangkap jugak.nak tak nak,gua terpaksa face semua tu.big clap for me please!!hey kwn2,lu org tak rasa ke yg muka tekejut lu org mmg lawak habis time tgk drama sebabak kitorg td??gua mmg nak tegelak tahap maksimum bila tgk ada antara lu org yg buka mata luas2,ternganga,mcm2 lg laa..ok,gua faham.drama jejak kasih mmg selalu dpt liputan meluas kan.its ok friends.gua doa lu bahagia dgn hidup lu.enjoy ya life "old friend"!!(stop here sbb gua dah mula gastrik kebuluran tahan lapar.sekian)
Carutan ringkas:gua nak pergi rampas title Dato' Maznah!

No comments: