PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, October 5, 2010

sila jgn jatuh

uh,gua nie bertimbun dosa kot sebab in a week gua dpt tau mcm2 bala yg bertubi2 dtg hempap gua.excuse me,gua bukan sorang pemegang Mr.World or Mr.Universe yg mampu angkat bala2 tu semua.perempuan tetap perempuan.semut gigit pun boleh menitik air mata sometimes.lah,betapa tak kuat nye gua.damn sungguh ya.org bercakap mmg senang,kiri kanan sogok gua dgn perkataan SABAR.ye,sabar mmg sabar,tp sabar someone tu tetap ada had.semalam baru gua tepuk utk diri sendiri atas kejayaan meraih gelaran iron lady.tp sekarang,lepas satu2 bala yg dtg gua rasa gua hampir terlepas gelaran tu.oh tidak2..gua takkan sesekali biar diri nampak lemah.lagi2 kat depan lu!gua baru dapat tau yg berkemungkinan gua akan duduk setempat dgn lu.ujian apa pulak yg kolej cuba bg dekat gua nie ye?tak cukup lg ke dgn kuiz2,test2 and final exam yg gua rasa tak kurang mencabar nya.lu org bg lg test yg lg maha dasyat utk gua tempuh.kejam..kejam..a month from now,kena latih diri jd perempuan kalis menangis!baru rock ok.(sila buat solat hajat utk gua so that kolej menarik balik ujian diorg ke atas gua.amin..)
Lagi2 Carutan Ringkas : tuan2 dan puan2 air mata,gua cabar lu org supaya jgn tumpah!

No comments: