PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sunday, October 10, 2010

perasan bagus!

semalam baru gua realized something pada wall mukabuku someone.plsz refer entry Yang Ini utk maklumat lebih lanjut.ini 1st time gua tgk somebody yang happy tahap gaban bila tgk adik kandung sendiri frust yg kononnya tak restu hubungan adik dia.ceh!nak termuntah kot gua tgk lu..lu pikir ini zaman ibu mertua ku??pikiran lu kolot mcm zaman Hitler arr der...gua satu family takde hal,lu plak nak kecoh.eh adik gua pun study.ok aje..straight A's lagi.ops,lupa pulak gua..adik lu "lemah" sikit kan??no wonder lar dia mcm tu kalau perangAlign Centerai kakak dia mcm lu!suka doa bukan2 utk adik kandung sendiri.sejahat2 gua,gua tak pernah doa bukan2 utk adik kandung sendiri.grr~cinabeng lu.kalau nak adik sendiri hancur,suka hati lu.tp lu jaga mulut lu jgn sesedap rasa menambah perisa nak doa bukan2 utk adik or family gua.takut silap hari bulan kena batang hidung lu sendiri ok??

carutan ringkas : lu cermin baik buruk family lu dulu sebelum judge org lain.jgn malu sendiri nt gua mungkin akan bertepuk tgn kat dpn lu!

No comments: