PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Saturday, October 9, 2010

otak lu letak kat mana??!!

gua mmg tgh panas tahap tak boleh nak cakap.hati gua dah mencecah 100 dgree celcius.lu pk lu sape??nak benci2 adik gua??kalau setakat adik beradik lu pernah lari rumah then ayah dah "takde" baru nak balik rumah,adik lu dah umur 20 something yg gua kira dah boleh tanggung family tp still takde keja,lu pakai pun sampai nampak lurah dendam bagai,badan gedabak sikit lagi nak sama dgn badak air,gua rasa lu patut cermin diri lu baik2.lu patut pikir taraf family lu mcm mana.lu tak penah kenal pun adik gua,lu tak penah tau hati budi adik gua yg lu nak benci dia sampai memalukan dia.lu jerit yg lu benci dia,lu ingat gua tak boleh sumbangkan pitching gua jerit seribu kali kuat yg lu tak layak nak cakap mcm tu??!!(sila sabar cik putri).adik lu dtg rumah kitorg,gua rasa kitorg dah layan cukup baik!tp lu,hari raya lu boleh tunjuk muka ketat mcm taik dengan adik gua sampai org lain pun boleh tau yg lu benci kat dia.lu ingat dia takde maruah?lu lain la..mungkin lu dah biasa kan.dgn perangai adik lu mcm tu.lu doa bukan2 utk adik gua,lu siap show off dekat facebook bagai.gua wondering betul ke umur lu dah 26tahun???eh,1st time adik lu bawak adik gua jumpa family lu,lu dah tau baik buruk dia yg lu nak benci sgt kat dia??gua rasa lu ada something goes wrong somewhere kat kepala otak lu! gua pun tak teringin nak ada talian family dgn family lu yg tunggang langgang tu.adik gua ada rupa,ada otak.dia boleh dapat lg baik daripada adik lu!ikut hati gua nak je letak pic lu kat sini.tp sbb mama ayh gua tak penah ajar kitorg adik bradik kurang ajar sampai jatuh kan maruah org,gua sabar ok.gua sabar!

#cerita lebih lanjut di SINI

No comments: