PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, April 4, 2013

Ok Faham :)

Assalamualaikum. Memang betul lah, blog ni dah jadi terlalu peribadi. Mungkin akan di-private kan kalau dah tak ada rasa untuk berkongsi rasa. Jangan sampai rasa nak berkongsi tu padam terus sudah sebab makin lama memang makin jauh hati ni lepas satu-satu signal yg dibagi.

Apasal? Kau malu eay aku tak setanding kau dan member-member kau? Malu besar? Sorry lah beb. Kalau kau terus terang awal-awal kan senang. Takde lah aku menyemak kacau kau time kau tgh happy-happy dengan member kau kan. Dah lah, aku taktau nak cakap apa lagi. Kau nak blah terus pun aku tak kisah dah. Blah3!!!


Seseorang, boleh bawa aku ke sini? Please.*Maksud aku, seorang yang aku boleh PERCAYA. :')

2 comments:

ezyra taharin said...

hope boleh slow talk ya dgn some1 tu :)
have a nice day

Unknown said...

yang sabar aja.