Monday, March 25, 2013

Kenapa ye??

Kenapa saya dapat rasa awak makin mengelak jawab soalan pasal tu ye? Masuk yg ini dah kali berapa awak tak dpt pastikan dan bagi jawapan yang buat saya terus yakinkan awak. Sebab hati dah mula sangsi+ragu ni. Serius. Awak ikhlas ke tak ni? Betul ke apa yg dah dijanjikan dulu atau sekadar manifesto semata? Al-maklumlah,rupa pun boleh berubah apa lagi hati kan. Sama jugak macam hati saya,bila dah mula sangsi setan2 mula menjalankan tugas menghasut untuk sama berubah. Still belum terlambat untuk patah balik tau dan sesungguhnya tiada paksaan. :)



*Maaf,blog semakin penuh dengan sampah semata.

1 comment:

jaidahJAY said...

mungkin sebap tak dapat nak passtikan jawapan bg soalan awak , takut untuk melukakan , atau dilukakan , btw pasti ada alasan yg dia yg blum bole sampaikan ke awak , sabar ye :)