Tuesday, November 13, 2012

Tolong Doakan Saya.

Assalamualaikum. Kali ni entry diupdate dalam keadaan yang agak sadis. Update blog kat atas katil hospital. Sadis kan? Admit ward atas sebab apa biarlah rahsia. Sebab bukan nak minta simpati, cuma minta sangat jasa kalian agar mendoakan aku supaya cepat-cepat discaj k. Serius sangat tak sanggup lagi nak stay dalam ward. Tangan dah habis lebam kena ambik darah cucuk tang sana,cucuk tang sini. Tolong ye doakan aku boleh balik. Dah rindu sangat kat anak2 berbulu aku. Aku percaya pada doa. Amin~

Ini entah jarum yang ke berapa. Asyik tercabut je.

JANTUNG HATI

9 comments:

umishahirah. said...

siannya kak putri :( get well soon yaa. cepat cepat sembuhh.

Muhammad Firdaus Bin Kamarudin said...

kenapa masuk hospital ? o.O

Cik Que said...

semoga cepat sembuh...

C'Jai said...

Semoga cepat sembuh ye Putri...InsyaAllah Allah akan permudahka...untuk orang baik hati mcm putri...:)

IdaRaida said...

semoga cepat sembuh ye.:)

Sharz said...

semoga cepat sembuh yer cikputri..

makan ubat tau!! :)

Cik Putri said...

Kak amoi: amin...tq! :)

Izzah Azizah said...

ya Allah ~ semoga cepat sembuh yer. tak sanggup tengok wayar2 darah tue. aishh

RedRose said...

semoga tabah. insyaallah, ada hikmahnya. speedy recovery to you dear. salam.... ^__^