Monday, November 5, 2012

Nasib Budak-Budak Jalanan

Assalamualaikum. Alhamdulillah, akhirnya tercapai jugak hajat hati nak bagi budak-budak jalanan yang agak kurang bertuah ni makan. Tak lah banyak sekadar mengisi perut diorang sikit masa musim hujan ni jadi lah. Musim-musim hujan sekarang susah diorang nak cari makan. Selalu terfikir macam mana diorang tidur,makan,minum dengan keadaan yang sejuk. Sayunya hati.


Hari ni dapat jumpa 4 ekor budak je. Yang lain cari tempat berteduh kot. Tak nampak pun batang hidung. Jadi lah kan. Ini je untuk hari ni. Next story akan diupdate kemudian.






9 comments:

Dunia Wilma said...

Cik Putri memang baik :-)

MarliaMarble said...

Bersih betul budak2 jalanan ni..=)

miss fluffy said...

sian budak2 ni...hehe..suka lah cara cik putri..pasni nk bwk mknan kucing kemana2 jela..boleh gak tulun kasi makan..^^

Muhammad Firdaus Bin Kamarudin said...

huhu anjing kt bwh uh ta mkn pon

fiqkbe said...

wah baiknya cik putri... semoga rezeki cik putri dimurahkan Allah ;)

sarahhernyzar said...

bersama kita menjaha makhluk Allah. insyaAllah di akhirat sana ada pembalasann utk kita yg berhati mulia.

Niswatus Solikah Samik said...

baik nya putri... semoga Allah murah kan rezki putri! :D

C'Jai said...

siannya budak2 jalanan ni...moga dapat ganjaran yang setimpal..

Mohd Shafwan said...

semoga Allah beri rahmat