Tuesday, August 14, 2012

Si Mika Tutu





INI MIKA TUTU

Mika ada maksud. Tapi mika cakap biarlah rahsia.
Tutu pun ada maksud. Sebab dia ada kutu.
Selalu mandikan pun kutu suka lekat dekat dia.
Sekarang dia tinggal dengan daddy dia.
Sebab mika hadiah untuk daddy dia.



Mika seekor makhluk yang gedik dan mengada-ngada.
Suka marah tak tentu pasal. Tapi dengan daddy dia ok je.
Ok fine. Suka kawan dengan kucing yang lagi kecik.
Dia tak sedar diri dia makin gedempol.
Mika makin besar dan makin comel. :')

MOMMY SAYANG MIKA

Mika suka buat muka terpaksa kena peluk.
Siapa suruh mika comel sangat.
Rindu nya Mika. Nanti suruh daddy bawak mika jumpa mommy.
Ok.


CORAK BULU MIKA MACAM TEMBIKAI

KADANG-KADANG MIKA PENAKUT

MIKA SAKAI.SEMUA BENDA NAK USIK.

-INI LAH MIKA TUTU-





14 comments:

IFA Athirah said...

corak dia mcm kucing liar.comeeey!!

Asmieza As said...

sy suka tgk kucing. tp tak berani pegang. sampai sekarang T_T

NANA said...

comel ar meow meow tuu

si kiut lavender said...

mika!..

tetiba teringat cerita jepun tuh...kikiki...n_n

ZiErWa zAiNaL said...

tengok kucing cik putri ni teringat kucing kt umah mak ngah zz.. comel2 je mcm kucing cik putri..

*zafirah* said...

Atoto,omeynya si mika :D

Ameerul Ashraf said...

comelnye lah! ;)

sedutzone said...

macam kucing utan pon ader... ermmm... muka pintu... hahahahahah...

Ikhmal Yusoff said...

ohh ni la anak dia..haha

Cik Laure Weng said...

meowwwww.......

cik Lilis said...

comelnyaa :D

Nur Amalina said...

cuteee..=D

Riswin Zahari said...

cutenye mika tutu! =D

♥ тιara~dнιya ♥ said...

kiud-miud ! pinjam seminit ><"