Saturday, November 5, 2011

bergaduh perkara biasa kan sayang.




kadangkadang rasa bodoh
bila bertumbuktengkar sebab benda bodoh
dah tau perkara bodoh
tetap teruskan macam orang bodoh








ok,entry ini sangat "kurangajar"
tapi ini apa yang aku rasa







tahniah,sebabkan perkara ni
aku berjaya menyiapkan satu entry
berjaya membersihkan blog aku
sebab setiap kali sebelum mulakan entry
aku mesti sapu sawangsawang yang ada
untuk menyelesakan penaipan










sayang..
kadangkadang aku tak faham
apa yang kita gaduhkan?
apa yang kita tengkarkan?








sayang..
aku tahu aku sangat "annoying"
nak dibandingkan dengan ribut
ribut akan "give up" dulu sebelum aku









sayang..
aku geram bila aku rasa benda tu tak logik
tak masuk dek akal
kau ada rasa macam tu tak?








sayang..
aku bukan sengaja nak buat macam tu
tapi darah aku senang naik turun
jadi biarkan darah aku betulbetul turun dulu








sayang..
kau dah tau aku macam naga kan
jadi jangan cari punca untuk mulakan penukaran aku
dari seorang gadis ke seorang naga berapi










sayang..
aku minta kau tahan sikit masa lagi
aku akan sejuk sendiri
kalau bukan sekarang
mungkin esok,lusa,tulat
kalau kau boleh mulakan,
kau perlu tunggu aku habiskan.







maaf,aku belum sejuk.

No comments: