Saturday, November 19, 2011

tarikh yang sama.untuk kali ke satu tahun tujuh bulan.




tak bosan ke taip entry setiap bulan,
tarikh yang sama?

-tak-







tak bosan ke taip entry setiap bulan,
isi yang lebih kurang sama?

-tak-










tak bosan ke taip entry setiap bulan,
ditujukan untuk orang yang sama?

-tak-









tak bosan ke setiap hari,
text dan bergayut dengan orang yang sama?

-tak-








tak bosan ke setiap minggu,
keluar dah hadap orang yang sama?

-tak-








setakat ni aku tak pernah rasa bosan.
aku pun dah lupa macam mana rasa bosan tu.
*ceit!ayat kau...









alhamdulillah bersyukur ke hadrat Illahi,
DIA permudahkan jalan kami.
*ceit!lagi sekali...muntah!-,-









terima kasih kerana kau bertahan dengan aku,
untuk kesekian bulannya.
jasa anda amat aku hargai.









terima kasih juga untuk segala pemberian kau.
kalau kumpulkumpul
kita dah boleh kahwin kau tau.










sampai sekarang tetap jerawat aku lagi banyak daripada kau.
yelah,kau takde lampu merah setiap bulan.
*ape kena mengena neh?-,-












aku tak tahu,
aku dah cukup matang atau belum,
selama kita main kirakira berapa bulan kita kenal.(i hate maths!)
kau rasa?











dan aku tak tahu,
aku dah betulbetul mampu atau belum,
untuk menjaga kau,menjaga bakal keluarga kita sebaik mungkin.
aku akan usahakan.insya-Allah.










kau dilarang sekeraskeras nya untuk jauh daripada aku
kau tau akibatnya kalau melanggar pantang larang kan?
jadi sila patuhi.












apa yang aku taipkan,harap kau simpan setiap satunya,
kalau panjang umur,
tolong cerita semula pada anak cucu cicit kita.
"how i met your great grandmother"
bagi link blog sekali,suruh diorang follow.









untuk kesekian kali nya,
*HAPPY 1 YEAR AND 7 MONTHSARY SAYANG*







aku tak mahu entry wajib setiap bulan ini berhenti.
tolong dakan.AMIN~

No comments: