Wednesday, August 31, 2011

aku cuma nak ganjaran setia

terima kasih..
atas hadiah utk hari raya pertama tu.
aku dapat air mata..
korang dapat ape?

kepercayaan aku dah lebur sekelip mata.
hati aku hancur luluh.
berkecai2 tak tau mcm mana nak cakap.
ape lagi utk ditaip.

elok2 mata aku kurus.
terus obesiti.

aku nak kau setia dgn aku.
aku memang tamak!
sebab aku taknak kongsi kau.
sebab aku sayang kau.
biar aku je yg boleh sayang kau.
bila kita berdua,aku taknak ada makhluk lain kat tgh2.

kau tak kesian ke tgk aku sedih?
kau dah tak sayang aku?
kau masih harapkan dia kan?
kau cari dia kan?
kau bg harapan kat dia!

aku benci kau!
sebab aku sayang kau sgt.

bukan senang aku nak buka hati utk kau dulu.
lepas kali ke-3 baru hati aku terbuka utk kau.
tapi apa yg aku dapat?

kalau sbb aku keras kepala kau mcm nie,
aku izinkan kau cari perempuan yg dengar kata.

kalau sbb aku panas baran kau mcm nie,
aku izinkan kau cari perempuan yg penyabar.

kalau sbb aku kasar kau mcm nie,
aku izinkan kau cari perempuan yg lemah lembut.

kalau aku free hair kau mcm nie,
aku izinkan kau cari perempuan yg berhijab litup.


kalau sbb aku setia kau mcm nie,
kau carilah perempuan yg buat kau terkejar2..

semua ada pada dia,tak pada aku.


:'(

No comments: