Monday, August 29, 2011

RAYA TAK RAYA.IKUT SUKA AKU!

SELAMAT HARI RAYA BUAT SEMUA MUSLIMIN MUSLIMAT.


di sini aku nak mintak maap bebanyak kalau ade tersalah silap di mana-mana.



tapi!



permohonan maaf aku hanya untuk org tertentu.
bukan semua orang yg aku kenal okayyy.


yes! i'm full with grudge!
tak kira raya aidlifitri ke,deepavali ke,gong xi fachai ke,
aku takkan minta maaf or maafkan org yg dah sakitkan hati aku dgn sesakit2 nya.




ye,termasuk kau!kau,kau n kau!
pls dude,raya bukan tiket utk aku sng2 maafkan lahanat yg dah sakitkan hati aku.




bahasa aku mmg kasar.
tapi kasar utk org yg betul2 layak terima bahasa kasar aku.
walaupun saudara mara,atau manusia yg dah kenal aku berbelas or berpuluh tahun sekali pun.
kalau anda layak,anda tetap akan di register dlm kamus bahasa kasar dan pustaka aku.




so,kalau rasa diri tu bagus sgt mcm aku jugak,aku tak harapkan lansung maaf kau org.
sbb you're nothing for me to ask forgiveness from you.
nothing!anda hanya sampah yg tinggal utk aku buang.




-salam aidilfitri-

No comments: