Wednesday, April 20, 2011

sejak bila blog aku jadi blog lucah?

let me say it loud first.
EEEIIIIIWWWWW......!!!
sejak bila blog aku jadi blog lucah ni??
blog aku ada ciri2 blog sebegitu rupa ka?
haih -__-"


siapa punya kerja ni?
tak bermoral betul.
mencemar duli blog aku.


aku rasa aku dah round lapan ratus kali entry2 aku.
takde 1 pun ayat aku dalam entry aku mewakili keyword tersebut.


hang da sangap sangat p cari kat luaq sana laa..
jgn dok cari kat blog aku naaa....


kalau hangpa sanggup besaq kan,try laa.aku geli aih!

4 comments:

Cik Azizah said...

kuikuikui..giler kan dorg cari..

jijah kena jugak
xara mengurut zakar

ada mokhtar said...

hehehehe... ada jugak org search benda gitu ek...

lea said...

hahhaha

sy sanggup je besarkan..hihi

CintaZulaikha said...

gilo~~