Tuesday, March 8, 2011

dasar binatang,kau suka kan buat aku rindu!!!

weay binatang!!aku rindu kau lah.
aku rindu nak ramas2 kau.
rindu nak peluk cium kau,
rindu nak gomol kau,rindu nak main kejar2 dgn kau.
rindu nak main geletek2 dgn kau,
rindu nak menyakat kau sampai kau mengeluh penat.
rindu nak tgk muka poyo kau tiap kali aku sua makanan.
tapi kau duduk jauh berdepa2
daripada aku sampailah aku sua makanan depan2 muka kau.
banyak hensem muka kau!

aku rindu nak mandi dgn kau,rindu nak sikat2 kau,
rindu nak tepuk2 bontot kau.
sampai kau mengamuk mengomel2.
rindu nak dapat cium dari kau.
rindu nak tidur dgn kau.sbb tepat pukul
enam lima minit tiga puluh saat pagi,
habis basah muka aku kau cium suruh bangun bagi kau makan.
aku rindu nak kena bebel dgn mama bila kau hilang.
satu taman aku tertonggeng2 cari kau!bawah kereta,dalam pasu
dalam rumah jiran,dapur jiran,belakang rumah.penat kau tau!

even aku selalu peluk cium kau,aku tak pernah dapat sakit.
seperti yg diwar2kan manusia2 bodoh yg anggap kau kotor.
ya,diorang bodoh.bodoh sekali.ok cukup sebelum aku mencarut panjang lebar.
kau tau,kau ada aura yg buat nafsu aku membuak2.
untuk meratah badan kau yg meliuk lentok.
aku manusia normal yg punya perasaan sayang.
bukan mcm manusia bodoh tadi.
lagi sekali,aku benci manusia bodoh tu.

hati aku sakit!bilamana ada manusia yg sakitkan kau.
kalaulah diorang tahu betapa besar pahala menjaga kebajikan kau.
kau sabar ya sayang,bila ada manusia2 yg sakitkan kau.
aku pernah mengamuk dgn anak jiran sebelah yg cuba2 dajalkan kau.
sampai menangis anak jiran tu.walaupun beza umur hampir berbelas tahun.
ha-ha.pedulik hape aku.mak kau tak reti ajar hormat kau,biar aku ajar.
"anak jiran sebelah bodoh!".ha-ha.



3 comments:

fiqkbe said...

comel nyer!! tmbh2 kucing yg last =D

cik ciput said...

geramnya tengok kucing2 nih!ngeee!

Juz Call Me Sharz said...

comel nye!!
semua nie kucing cik putri ke???