PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sunday, March 6, 2011

insomnia!!!gth youuu!!!

eh,mood nak menaip dtg??magic!!
selalunya setahun sekali pun haram gua nak jenguk blog sendiri.
lagi suka lepak blog org.sbb blog org lg best dr blog gua yg comel nie.
blog org tak boring mcm blog gua yg cute nie.
blog org lg gempak dr blog aku yg hensem nie.
cukup2 lah puji org lain.
simpan puji-pujian tu utk diri sendiri sikit..
plg kurang pun utk org t'syg ke..
ah sudah2!!

gua insomnia..wuuu..eh,insomnia ke amnesia yg tak dpt tidur malam tu eayh?
persetankan,yg penting gua tak dpt tidur!!!!
kalau gua duduk sebelah panda pun mesti panda tu menyusukan gua.
sbb?mata gua comel sebijik mcm panda.dan panda tu ingat gua ank dia.
auuuwww...how sweettttt....yerk!!

tu lah,gatal2 lagi melantak nescafe sampai 2 sachet before tidur.
nah,nie lah award utk lu! SEPASANG BEG MATA BERJENAMA LV!
esok nak balik hostel,bantai membuta dlm kereta.
kesian driver gua borak sorang2.
Muhammad Syah Akhimullah Othman,
(nama lu tak boleh panjang lg ke syg??kesian kat anak kena guna sampai 2 IC)
nasib lu la dpt bini kuat m'buta kan!
tiap kali lu drive,gua membuta.tiap kali gua membuta,lu drive.
esok sah2 gua tak dapat nak ganti lu jadik driver sementara.
sbb lesen gua dah pun menamatkan tempoh perkhidmatannya.
yg paling penting,lu tak dapat revenge dekat gua ape yg 
gua dah buat dekat lu time lu drive.ahahah

bila tak dpt tidur,gua bantai main game kat i-phone lu.
ANGRY BIRD!apesal laa gua boleh terperasan ade game se-best tu kat tpon lu?
tgk gua dah ketagih.sampai gua tak tidur main menatang tu!
baik lu ambik balik tpon lu sebelum gua nekad taknak tidur
sampai bila2 dan hadap game tu!(ya,selagi boleh gua nak salahkan lu!hahah)
serius benda alah tu buat gua meleleh2 ayaq lioq nak menang jugak!
(oppsss,termeleleh kena tpon lu.sorry sayang!ahaha)

gua nak call lu,tp gua malas la pulak nak kacau lu.
before letak tpon td pun suara lu da mcm org lalok syabu je.kesian lu.
err,sejak bila gua mengambil keputusan utk tidak-bersikap-kejam ke atas lu ek?
sebelum2 nie asalkan gua t'jaga pukul 3-4 pg,automatik tpon gua akn call no lu.
dalam mamai2 borak 2-3minit terus masuk alam mimpi balik.haih... -_-"

hadoiii...mcm mana nak dpt muka licin-berseri-tanpa-cela nie.
tidur pun tak menentu.time org tidur gua b'jaga.
time org b'jaga gua b'jaga jugak.
tp jgn cakap laa bila class start.org tidur ke,b'jaga ke,gua tetap -TIDUR-
jgn tak percaya masa berdiri pun gua buleh tertidur baik punya.
yee..gua tau gua terer.nanti gua ajar laa lu org skill tu ek.
duh,beg gua tak kemas lagi...(mama,tlg kemaskan!!please,please,please)

apa2 pun,gua nak warning lu awal2,esok JANGAN PUJI MATA GUA!!
even lu tak baca entry nie,tp gua anggap lu baca jugak dlm mimpi lu.
dan jgn kacau gua m'buta esok haa!gua kacau lu takpe.sebab itu mmg kerjaya gua.

-TAMAT-

No comments: