PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, March 18, 2011

top five fcuking damn annoying things this month!!!

Assignmentssss
Ok fine2!aku almost give up dengan lambakan sampah sarap esaimen!lagi2 dapat "ketua" yg superb bossy.eh,siapa lantik kau jadi leader ye??owh ok2,aku terlupa yg kau kan mak minah-chi suka berlagak "samseng" kampung dusun.stop story minah-chi2 tersebut.sebab ni pasal esaimen ter-cinta.fyi,utk semester nie aje dah lebih sepuloh buah,err,biji,err...ulas...ah!lebih 10 esaimen yg perlu aku hadap dgn hati tertutup!yah2,esaimen is the softest way to suicide!try it,n you can feel the passion.oh man.....

Member Terbaekkk
aku tak tahu la nak panggil member or what.sebab aku tak rasa kau macam member aku pun.hamboi2 cik akak,cik akak sekalian.cara kau bercakap tu,mengalahkan cili api yang atok aku tanam kat kampung nun.pedas bukan main ye.tak sayang mulut?kan dah free2 dapat sound dari aku.ok,just a memo.memo2 pun,at least lepas jugak apa yang aku nak cakap.cara kau bercakap mcm kau dah bagus sangat kan.nak kata aku tak profesional lah,nak report dekat lecturer aku tak buat kerja lah,bla3...eh hello you bitch,nak aku jadi profesional ye.boleh!tapi aku akan menukar profession aku ke pembunuh upahan profesional!dan kau mangsa pertama aku ok.kau yang tak bagi tau bila meeting,bila nak kena hantar kerja,tup2 nak bising?duh,betul la org ckp,dah kaum tu,kaum tu jugak.so aku PAHAM!

Yuran Kolej yang Mencekik dan Tercekik
well,siapa tak kenal i.anak tan sri zainal bin tun daud!apa?yuran pengajian,yuran pengangkutan,yuran hotel lima bintang,yuran tandas siap dengan bath tab yang doploh ribu tu kena settle sebelum petang esok?ah!sebelum subuh i transfer ke account kolej!small matter der..heh!dalam mimpi abah kau!kau ingat ayah aku kepala agung?atok aku ada mesin cop duit?nenek aku tokeh kedai emas?assalamualaikum orang2 finance kolej,aku nie anak petani kelas F aje.kau demand buat aku pengsan tercekik kau tau!mara bagi duit tiap2 bulan pun cukup2 buat aku beli pengcungkil gigi lepas makan.dah tu kau mintak sebelum habis semester.kesian kat mak bapak aku weay.mak aku hari2 beli tulang buat sup bagi family aku makan kat rumah tu.kau tak sadis ke baca cerita aku ni?

Cuti yang Terlebih Banyak
aku cemburu dengan kau orang!cemburu!cemburu!kenapa kolej kau orang semua tak kedekut cuti?kau orang cuti,aku tak cuti.kau orang dah masuk sem baru,aku tetap tak cuti lagi.kau orang dah nak masuk cuti lagi sekali baru aku cuti.tapi cuti kau orang belum habis,aku dah kena masuk kolej balik!!argh!tolong bagi tau aku,siapa yang tak tension jadi macam aku ni?aku nak salute lapan puloh lapan kali!grrr~

Security Guard yang Berlagak Secretary
aku panas!aku panas!kipas aku cepat!peh!kepantangan aku dengar perkataan guard ni.sorry guard2 sedunia.disebabkan guard yang menjaga hostel aku tu,aku dah secara terang-terangan mengangkat diri sebagai musuh kehormat no satu kepada you allsss!aku sedar,kadang2 aku pun keypochi jugak.tapi kalau guard nak keypochi hal student hape-haram-kejadah nya??nak pergi kedai tak sampai limapuloh tapak pun kecoh nak kena tulis nama.student nak keluar,sibuk gila tanya nak kemana.tu bukan tugas kau ok.bukan tugas kau.lagi sekali,BUKAN TUGAS KAU!!!kau nak jadik spy kitorang ke,lepas tu nak siar kat tv3 semua aktiviti bermoral kitorang?lepak kat dalam pagar hostel malam2 pun kau nak kecoh2 sound.ha'elah..ada aku susah kan keluarga kau bila aku lepak kat DALAM pagar hostel?jangan sampai aku tutup periuk nasi kau ye.kau mabuk malam2 tak ada student pun yang sibuk2 nak kecoh hal kau.kalau kau nak sangat,aku boleh jadi orang pertama.dah tu suka hati tok nenek kau je nak cakap student kurang ajar,tak hormat kau.kau pergi beli cermin 500m x 500m,kau cermin perangai kau dulu sebelum nak mengata kitorang ok.kalau perangai kau sendiri macam haram,anak kau pun belum tentu hormat kau.


SEKARANG DAH TAK TENSEN,SEBAB NAK BALIK CUTI!!!!untuk dua minggu sahaja -___-"

No comments: