Saturday, December 18, 2010

pity you my heart..

Januari,Januari..cepat sgt kau dtg ye.tak sangka dah nak dua tahun rupanya.eh,tp ingatan aku sikit punya kuat lah.kesian kau makcik.kau gila la!dua tahun bukan sekejap!nak ckp kau setia lah?dalam mimpi..kau,kau,kau..tak kesian kat aku ke?pedang samurai dah berlonggok2 libas hati nie.berdarah2 tahu!kau takkan tau.aku kan kuat.darah nya sikit,tapi lama dan dalam.mcm kanser paru2..kat luar tak nampak.kat dalam tuan punya badan je yg tau mcm mana sakit.kalau luka kat luar boleh jugak sapu ubat kan.hati,aku kesian tgk kau.kau sabar lah ye.aku cuba sembuhkan kau.insyallah ok.keep being patient HEART!plss! >_<




No comments: