PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, October 8, 2010

friendly sket buleh?!

wall mukabuku gua tak penah se-busy wall org lain.
malu ke??tak lah...tu menunjukkan yg gua nie bukan
busy body..(hak elah,tp semua cerita hot kot gua tau!)
ye,kalau gua tau pun gua mengumpat keji dgn member
sebilik je.tak suka nak kecoh kat FB.malu lah..nampak
sgt lah kepochi nye nanti.kadang2 gua nak jugak rasa
wall penuh dgn sampah sarap commet org lain.mcm
seronok aje nak reply comment fans.tapi!gua tak tau sgt
nak meng-friendly kan diri.adui,friendly payah,tak
friendly lg payah.org cakap kerek,sombong,bajet
hot!amende lah dek non oii..org tak layan ckp sombong
tah menatang ape lagi istilah yg keluar.choi la lu..
reply tak reply mengikut keselesaan memasing lah
kan.kdg tu menda tak penting pun.."sihat hari nie?"
"tak lah,tak sihat pun.tgh on9 dengan hidung berdarah2,
mulut berbuih2 ni..tak nampak??".aduh..soalan2...poning
den nak m'jawab eayh..(gua org negeri9 ok).ok la,gua nak google
cara2 menjadi lebih friendly!

carutan ringkas : lai2,comment2 dgn gua!

No comments: