PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, March 31, 2011

itu lumrah

few days ago ada termimpikan baby yg sgt comel
around 5-8 months i guess.baby yg tgh masak ranum
utk dibaham manusia yg rakus dgn kecomelan baby
termasuk jasad dan roh yg sedang menaip entry ini.
ya,anda,anda,anda sangat pandai meneka.pengakuan eksklusif!
aku mahu jadi ibu.umur baru 20?itu angan2 lumrah seorang
perempuan normal der..kau tak payah nak mengadili
aku manusia jenis apa sdgkan kau tak tahu luar dalam aku lagi.
aku garang,mulut pedas,angin ribut aku bila2 boleh dtg
menyerang.tp belum sampai tahap menolak mentah utk
jadi seorang ibu sejati.aku ingin sekali ada ciri itu.
sgt mahu!sekurang2 nya ciri2 sebagai seorang ibu yang
mampu menjaga keluarga dan maruah keluarga.
terima kasih kerana memahami.

doakan aku dapat anak kembar secomel ini.amin


notaPURPLE:1perempuan dan 1lelaki sgt sweet bukan.

No comments: