PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, March 31, 2011

aku suka lelaki lembut.tak salahkan?

aku serius beb!lembut tak bermakna dia pondan.
tak bermakna dia nyah.tu lah kau!suka kan mengata orang.
macam aku jugak!tapi aku tak mengata apa yg aku suka.
paham tak?keh2.tak paham sudah.aku tetap suka lelaki lembut.
sebab:-

*diorang selalu nampak kemas.stylo yaww!
*mulut diorang laser.tapi lawak.best.
*kebanyakan diorang comel.
*aku suka tgk cara diorang bercakap.fun!
*diorang pandai bagi pendapat.espescially utk perempuan.
*diorang kelakar.mcm sama dgn point yg atas tu kan?so what?
*diorang sporting habis.

maksud lembut kat sini bukan nya lembut sampai patah2,sotong2 tu.
just diorang nampak sgt polite,dan funny!



HEY,I YOU!DENGAR TAK??


AZNIL HJ.NAWAWI

RIZALMAN IBRAHIM

ZULFAZLI SUHADI(MAKE UP ARTIST) & RIZALMAN IBRAHIM(FASHION DESIGNER)



MUHAMMAD SYAH AKHIMULLAH OTHMAN(LAKI AKU)
aih,kau pun masuk jugak syg?kih2.termasukkan pulak.saje kecikkan gambar.:p

notaPURPLE:laki aku lembut jugak ke?ha-ha

No comments: