PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, March 29, 2011

perlu ke jadi HOT??



owh demm...it!look at her!she's HOT mennn!!
err...PANAS?panas pun nak kecoh?eleh..aku lagi panas lah!
sebab bilik aku takde aircond!
ok,cakap je lah kau jelous dengan mereka2 yang HOT kan!
k fine!aku jelous!grrr~ aku jelous!!!!-___-"

tipu lah dalam diri seorang perempuan sejati tu,tak ada perasaan jelous.
yang tak sejati pun melebih2 jelous nya!over kau nyah!
maybe ada certain perempuan yang dilahirkan kurang cantik.
tettt!bukan tak cantik ok,tapi kurang cantik.
semacam aku!aku mengaku yang aku tak cantik at all.
kalau ada lah orang cakap aku cantik,
aku tak tau lah part mana yang dia tilik habis2 sampai aku boleh nampak cantik!
ha-ha.the best joke that i ever heard ok.bagi sesiapa pernah memuji kecantikanku,
sila ke rumah aku tepat pada waktunya aku bangun tidur.
kau orang akan pengsan sebelum sempat menarik balik puji-pujian tersebut.

bukan tak bersyukur,tapi lebih kepada self esteem yang sangat rendah.
lagi2 semasa melihat ke cermin muka yang terpampang adalah muka sendiri.
kadang terkujat sebab tengok cermin tak baca bismillah.kuss semangat...
demm!kau bajet kau teruk sangat!haish..jangan kacau orang tengah merendahkan diri ni!
even,ada orang puji pic aku,honestly said,its all camera trick!percayalah.

perasan tak,banyak perempuan cantik yang kita kenal,or maybe aku je yang kenal.
diorang semuanya cantik belaka disertakan dengan otak geliga yang boleh buat
batu cincin?selalu dalam hati cakap "peh!tak aci gila!dah lah cantik,pandai pulak tu!"
tapi,kalau pandai macam mana pun,muka ala kadar je,agak liat orang nak memandangnya kan?
aku meluat dengar orang2 hipokrit cakap cantik itu satu subjektif.
subjektif ke,objektif ke,dalam 1000 orang,berapa orang je yang fikir macam tu?
non of demm.err,i mean them!termasuk aku!nampak orang cantik,hensem cepat2 mulut nak puji.
tapi bila tengok orang yang ala kadar...lagi cepat mulut nak mengeji.
sumpah keji perangai kau!

bila orang cantik,hensem buat salah,"takpe,semua orang ada buat kesilapan kan.tak ada siapa yang perfect."
haktui laa...cuba kalau orang yang ala2 kadar nie terbuat salah.hambek kau
"muka dah lah hodoh,perangai pun lebih kurang aje."is it fair enough??

kepada kau orang yang dikategorikan HOT,CUN,COMEL,HENSEM bagai ni,beruntunglah ye.
kalau aku dengar kau orang mengeluh disebabkan jerawat besar semut,baik kau gali lahad siap2.


notaPURPLE:agak2 ada tak wishlist "NAK JADI CUN"??

No comments: