Thursday, September 20, 2012

Papoiku Sayang

Assalamualaikum. Akhirnya aku buat juga keputusan yang memang aku tak nak buat sebelum ni. Aku sayang. Tapi aku terpaksa. Memang rasa serba salah. Minta-minta lama-lama nanti hilang jugak rasa ni.



Papoi sayang.. Nanti jaga diri baik-baik ye. Jangan nakal-nakal dengan ayah baru. Mommy sayang Papoi. Papoi budak baik. Tak pernah buat hal. Papoi anak mommy yang masam. Hari-hari Papoi kena kiss dengan mommy. Selalu Papoi elak muka sebab tak suka kena kiss. Tapi mommy peduli apa. Mommy sayang Papoi. Lepas ni dah takde kiss dari mommy untuk Papoi.



Papoi dah besar kan. Papoi boleh hidup tanpa ibu Apple n papa Eyo kan. Papoi boleh hidup tanpa mommy n daddy kan. Papoi boleh hidup tanpa Gegirl si kembar n Ochin adik Papoi tu kan. Papoi kuat makan. Make sure Papoi cukup makan ye sayang. Mommy takde lah dapat bagi makan yang mewah sangat untuk Papoi. Tapi bila tengok Papoi membesar, mommy tahu Papoi cukup makan selama hidup dengan mommy.



Papoi, mommy nak warning, no biting or crabing ye sayang. Nanti jangan gaduh dengan wife Papoi tahu. Layan wife Papoi baik-baik. Jangan kasar-kasar dengan wife. Mommy doa Papoi happy selalu dengan wife n bakal anak-anak Papoi. Jangan sesekali keluar dari rumah senyap-senyap tahu?



Papoi jangan rindu-rindu mommy ye sayang. Tapi yang pasti, mommy memang akan rindukan anak mommy ni. Mommy nak Papoi tahu yang mommy sayangggggggg sangat kat Papoi! :'(


PAPOI BUAH HATI KESAYANGAN MOMMY


PAPOI ANAK JANTAN MOMMY YANG MASAM


*Mommy will always love you Papoi. :')

7 comments:

Fiza Suhaimi said...

comelnyeee ^^

skulluv said...

apa nama binatang ni ye?

sepenaraya.blogspot.com

Cik Putri said...

nama dia sugar glider.

shizansyafik said...

kenapa cik pu3.. trpksa bg kat org eh..

Muhammad Firdaus Bin Kamarudin said...

menarik.. dye bleh lekat kt dinding ta?

Aaizaatt Bin Azhar said...

Kite ade kat rumah.. siap bawak kat sekolah lagi.. cikgu x marah.. cikgu suke.. budak pompan yg marh ..sebab geli.. ape yg geli nyer?? COMEL kan!!

Dunia Wilma said...

Comelnya @_@
Nak bagi orang ke Cik Putri?
Sayangnya...