Thursday, August 9, 2012

Mana Kan Ku Cari Ganti T_T

Dah lama rasanya tak nampak kelibat.
Hari ni google punya google, ternampak.
Tiba-tiba rasa rindu sangat..
Dengan ke-sweet-an nya.
Betul-betul menggoda.
Lagi-lagi bulan puasa macam ni.

Sadis sungguh.
Memang merata dah aku cari.
Tapi tak jumpa-jumpa.
Kenapa "dia" menghilangkan diri pun aku tak tahu.

Rindunya...
Nak pegang,nak buka,nak rasa..
Nak telan perlahan-lahan..
Nak sangat sangat sangat!
Boleh tolong carikan tak....?














TOFILUK IDAMAN KALBU!!! T_T

7 comments:

aisya said...

samalah... mencari jugak ni.. tapi tak jumpa dah sekarang.. huhu

aNiss :):) said...

dah lame tak jumpa benda nie. haha :)

sUke-sUki :D said...

hahaha.. wat suspen je.. =')

Cik Putri said...

Tau takpe..kalau mengidam nanti macam mane lah..dah lah syarikatnye kat labenon sana. T_T

Cik Putri said...

Lama sangat da..huu~

Cik Putri said...

Erk,saspen?eheh..:p

Natasha said...

waaaaaaaaaaaaaaah
teringat time skolah2, tiap2 hari nak bli tofiluk ^^