PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, September 8, 2011

sampai satu,satu.pheww~

buat masa sekarang kesihatan tak berapa nak baik
start dari raya pertama dah mula sakit tekak



lepas tu batukbatuk
aku kalau dah batuk,nenek aku pun surrender.
rasa macam aku patut sediakan wasiat awalawal



sekarang sakit tekak dah masuk dua minggu.
tapi alhamdulillah almost baik.




tibetibe datang penyakit lain pulak.
mata pulak buat hal.




ade jeee benda nak jadi kat aku.
takpetakpe. *redha je la



kalau sakit aku tak baik jugak,
aku nak main bagibagi surat wasiat nie.
tapi dalam version entry blog boleh.hihi


encik awak,awak tolong jaga blog saye baik2.walaupun umur blog ni baru 3 tahun dan hanya berisi sampah,tapi saye sayang blog nie tau.sebab dia lah yang tukang simpan semua cerita saye sedih,gumbira,cerita tak berapa nak sedih,cerita yg sgt gumbira,semua dia simpan.awak boleh tanya kat dia kalaukalau awak rasa nak tau apeape yg awak belum tau pasal saye.saye yakin dia mesti bgtau punye.sebab dia tak boleh simpan rahsia.tengok,ape yg saye bgtau nie pun dia bgtau semua org.dan,semua rahsia2 yg org lain taktau,disimpan di draft tau.hehe.pandaipandailah awak godek nanti ye.salam sayang berserta muahmuah sikit.♥

No comments: