PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sunday, August 7, 2011

serius aku bosan.

cepat lah masa jalan.
nak lari pun takpe.
pecut lagi bagus!









takpe,dalam kesuntukan masa pun.
aku sanggup study sampai tak tidur utk pass exam cepatcepat.
nak keluar dari sini!
banyak benda yg aku rimas kat sini.
rimas amat sangat.








jadual yg membosankan.
bilik yg menyakitkan.
kelas yg menyesakkan.
praktikal yg menyerabutkan.












aku rindu family.
walaupun aku selalu bertekak dgn adikadik.
tapi tu dulu.
aku rindu sangat!
nak teman mama ke pasar tiap pagi.
pergi jemput minah senget balik sekolah.
aku selalu lambat jemput minah gila tu.
sebab tiap kali aku yg jemput mesti jalan jam.
cilake.












rindu nak pergi pasar malam dgn satusatu nya adik jantan aku.
rindu nak pergi lawat kaklang kat asrama.
rindu nak dengar kaklang membebel cerita tah hapehape.
sikit pun tak penting cerita dia.
tapi aku suka dengar,layan dan buatbuat paham.
belajar rajinrajin ye kaklang!
next year kakak dah kerja.
result best,hadiah pun best!
kakak janji!











rindu nak bergomol dgn kucingkucing yg banyak perangai.
rindu nak mandikan anakanak berbulu tu sampai meraung.
rindu nak kena park kereta depan rumah malamalam.
rindu nak bangun lambat sampai terlajak ke petang.
rindu nak buat kuih raya a week before raya.
mama tak payah beli kuih raya kan?
sebab semua anakanak mama yg buatkan.












selalu kena bebel dgn mama sebab rumah berselerak.
mama cakap,tiap kali kitorg berkumpul,rumah mesti semak.
kalau tak semak,bukan anak mama lah kan.









rindu nak tolong mama pasang langsir malam raya. :'(
rindu nak main mercun n bunga api dgn adikadik.
kakak rindu korang.
nanti kakak dah kahwin pun,duduk lah dgn kakak ye?










arghh!!cepat lah masa!
cepat sangatsangat!
aku benarkan umur aku dicepatkan utk kali nie je!
tolong3!
aku dah tak sanggup nak duduk sini.
makin hari aku makin meluat dan benci.
sangat benci.










aku lah paling lega kalau esok hari last aku hadap tempat ni.
satu penyeksaan terbesar aku akan lenyap.
yup!selagi aku hadap perkara yg aku benci,
selagi tu aku terseksa.











last wish aku sebelum raya ni,CEPAT LAH MASA BERLALU!




I LOVE YOU ALL GUYS

3 comments:

Lea Isnawi said...

hehehe...sabaar2
pejam celik pejam celik
kejap jela masa berlalu

ira said...

ira lak tak nak cepat masa berlalu sbb cuti sem dah nak habis..

arina ahmad said...

haha~ hai!