Thursday, January 6, 2011

Ya Tuhan,kuat kan aku.

bunyi pun dah cukup berat.even "dugaan" tu tak seberat mana.tp bg aku dah cukup berat mcm berguni beras kat bahu aku.kenapa Kau tempat kan dia betul2 kat depan aku bilamana aku nak JAUH sgt dari dia??aku tau Kau tau aku sakit.aku tak kisah tu.aku just mintak Kau kuat kan aku sekuat yg boleh.amin~

^_^,Terima Kasih Tuhan sebab kau hantar seseorang utk paham ape yg dah jd kat aku.itu sudah memadai.

2 comments:

cik ciput said...

tabahkan hati ye cik putri...be strong, gal! =)

Cik Putri said...

terima kasih :)