Friday, January 7, 2011

aku izinkan lu orang maki dia.

bukan nak buat drama swasta yg belum tentu betul,jauh sekali cari simpati.eh,sana sini ckp tahniah bila kau dah berpunya.mcm benda yg sgt ajaib aku kira.pelik,mungkin sbb org tahu dulu kau pernah kecewa.tiba2,kau war2 yg kau dah berpunya.kau tahu tak lelaki tu dah cukup baik utk kau??lelaki tu tak pernah nak sakitkan hati kau?kau sedarkan masalah2 yg dtg semuanya dari kau??aku tak tahu kau manusia apa yg tak tahu lansung nak bersyukur bila Tuhan dah beri kau peluang.Dia bg kau yg jauh lebih baik!apa kau buta?haha,buta sebab cerita lama.perasaan lama yg bodoh.aku tak rasa perasaan kau yg bodoh.tp kau!kau yg bodoh sebab biar hati kau yg kawal perasaan,bukannya otak.





just remembered my lecturer said "don't let your heart over rule your mind".tp kau,kau biar hati kau yg tentukan semua nya.maknanya kau yg bodoh.kesian.kau ada otak,tp kau salah gunakan.kau lg percaya hati.kau sendiri tahu manusia lama tu yg sakitkan kau.dia yg sakitkan sampai kau sanggup sakitkan lelaki yg sygkan kau.kenapa kau ambik masa yg lama utk terangkan keadaan?kau gunakan dia.dia tak salah.kau jgn sesekali salahkan dia.dia dah cuba sedaya upaya utk buat kau pandang dunia bukan tempat yg menyedihkan.tp kau sendiri tak reti nak menghargai.



kau yg cari penyakit.kau kata kau sakit setiap kali kau ingatkan manusia lama tu.manusia lama yg pandai tabur janji tp hilang entah ke mana tanpa tunaikan janji.tanpa sepatah haram kata pun dia tinggalkan kau.apa guna kau ingatkan lg??sekarang aku nak gelak kan kau puas2.gelakkan atas kebodohan kau sendiri.tak payah nak menangis mintak simpati alam konon kau dalam dilema.kau tak layak.tak layak punya sesiapa.

3 comments:

Illiana Hidayah said...

sokong cakap lec u~

mira said...

btul3.
klu bab2 mcm ni memang emosi sket.
susah nk control minda bile hati lg kuat.

mira said...

btul3.
klu bab2 mcm ni memang emosi sket.
susah nk control minda bile hati lg kuat.