Friday, November 5, 2010

the reasons why i ♥ youuu

dedicated to sweet Cik Putri.mood menjiwang suda datang yeah!

nak je saye bg tau...
saye sayang awak sebab awak caring sgt
tp saye takut,kalau awak dah abaikan saye,saye mula tak sayang awak.

nak je saye bg tau...
saye sayang awak sebab awak baik
tp saye takut kalau awak tiba2 berubah jadi jahat,saye mula tak sayang awak.

nak je saye bg tau...
saye sayang awak sebab awak suka kan budak2
tp saye takut kalau sebab budak2 awak boleh mengamuk,saye mula tak sayang awak.

nak je saye bg tau...
saye sayang awak sebab awak sukakan kucing mcm saye jugak
tp saye takut kalau awak tiba2 rimas dgn kucing,saye mula tak sayang awak.

nak je saye bg tau...
saye sayang awak sebab awak selalu berlembut dgn saye
tp saye takut kalau awak berkasar dgn saye,saye mula tak sayang awak.

nak je saye bg tau...
saye sayang awak sebab awak kelakar gila
tp saye takut kalau awak dah ketandusan idea nak berlawak,saye mula tak sayang awak.

nak je saye bg tau...
saye sayang awak sebab awak sayang saye
tp saye takut kalau awak dah tak sayang saye,saye mula tak sayang awak.

so..saye rasa lg baik saye sayang awak tanpa sebab
sebab nanti takde sebab untuk saye tak sayangkan awak. :))

nota ringkas : post kali nie sesuai dgn template yg baru gua tukar nie kan?

5 comments:

lea said...

like dis!!! sgt sweet :)

Cik Putri said...

tq...hari nie tiba2 rasa nak jiwang2.ngeng...hahah :))

qis sahara said...

me too..lyke it~

Cik Putri said...

thanz awek2 sekalian.really apprciate it!:))

putri akim said...

♥ u..!!^_^