Wednesday, October 13, 2010

Kalau anda baik hati,TOLONG laaa...!!!

minta perhatian!ade sesiapa tak yg boleh bg petua supaya boleh tahan SEJUK ?? hal ini kerana,gua sgt lah tak tahan sejuk.mmg gua tak boleh honeymoon kat oberseas lar gini.buat malu org kampung je nt.laki gua nak enjoy,gua dah keras kejung,bhaha.seriously nie antara kelemahan terhebat yg gua ada.aircond kat dalam class pun belum tentu gua boleh hadap dgn tenang.lg2 dalam cinema.org lain boleh2 gelak2 slamber.eh,gua pun gelak jugak.tp mesti disusuli dgn gigilan.dah rupa parkinson!nasib lar cinema gelap,kalau tak mmg menjatuhkan maruah gua.tak pepasal kena cop minah gigil.peh,hodoh kot nama.kalau ade sesiapa yg punyai petua,cara,langkah2 or watsoever mcm mana nak tahan sejuk,bagi tau lar ye.kerjasama anda amat gua hargai.

Carutan ringkas : hilang terus rock!wuu~~~

2 comments:

4evr said...

wah..gua pon sma pnykt ngn lu la..p honeymoon kt mesir ok gk..jgn risau bkl suami lu msti fhm punya..:).(p kls tu pkaila sweater hlng ckt or bju berlapik-lapik)..

Cik Putri said...

mesir ingat takde musim sejuk ape...kalow sejuk,kalah aircond clasz gua tau.bhaha