PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, September 30, 2010

en.awak,kenapa tak kejut??

duh!semalam gua mati kecik tak hengat!
mcm dunia gua sorang yg punya.sgt indah
bila "berkapel" dgn tidur.sampai buat gua
tak sedar yg jasad nie dah penat kaku utk
beberapa jam.sory badan,maybe gua kurang tenaga batin
dua hari tak cukup tidur.ah!ini semua assignment
punya dalang.jgn salahkan gua.gua cuma mengikut
kata2 assignment yg mintak disudahkan secepat
mungkin.dan encik awak,4 pesanan ringkas yg awak
hantar ke telefon tak cukup utk kejutkan saye
yg pekak seribu bila dah menghadap alam mimpi.
msg alarm saye cuma berbunyi utk 2-3 saat sahaja
bg setiap pesanan.apa kata awk guna
sikit kredit utk call saye sampai saye panas
hati dengar bunyi bising ringtone telefon
dan lansung bangun?so,next time:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
TOLONG KEJUTKAN SAYA ye syg ((:

No comments: