PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, March 1, 2010

eh,jangan kacau aku lah!

totally OUT of mood today...
maybe becuz semalam balik dr seremban sgtsgt LEWAT..
sampai ke ceruk ulu ni dalam pkul 1.30pg..
paksa mata supaya buka pagi2 lg..
omG!susah nak buka..apa hal jah...
owh ye,penat lg..duduk dlm bas almost 4hours..
damn exhausted!masuk2 kelas,mood nak bercakap lansung lari..
sampai tak dapat nak kejar..mata makin tertutup!
ok,i need to do something!
buka laptop...on myspace and blog..
sudah ku bilang,aku TAK ADA FACEBOOK..
jgn disuruh lg aku meng-create benda tersebut ok..
belum sampai masanya lg..
perut lapar,tp selera entah ke mana..
menyorok barang kali..
tak mahu menambah berat badan ke tahap lebih "ideal"..
thanks "selera" cuz melarikan diri anda sekejap..
tp tgh hari,aku over confident yg aku akan melantak tak ingat dunia..
MELANTAK ok..bukan makan..
sebab foods yg mama bekalkan semalam still ada..
owh,i miss my mum...
she always remind me to be strong..
thanks mama..i do love you...YOU...yes youuu....
MAMA!
mama cakap,if aku ada kat rumah,mama cepat gemuk
sebab aku suka beli makanan banyak2 bila keluar..
ahaha..itu menunjukkan yg aku kuat makanMAKANmakan &&& MAKAN...
still sleepy...ok..my eyes will close NOW..
owh,sebelum ternyanyuk,tak dapat nak upload pic dinner dgn family
batery kong sebelum masanya!?*&^%$#

:)jgn try bercakap dgn aku hari ni..sebab mungkin susah nak aku layan..i'll be the best day dreamer today..tq..

No comments: