PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, February 25, 2010

akuBENCIgilerBABIkalauKENA=FORCE!!!

serious mmg aku bnyk mencarut hari ni!aku angin 1 badan.sorry peeps cuz being rude with some of u 2day.aku mmg cepat angin kalau in stress!but,aku cepat sejuk kalau mangsa angin ribut aku 2 bg kerjasama.so,bg korang yg terasa ngn perangai bodo aku nie,im so sorry k.dgn class mandarin yg buat otak aku sesak macam haram,tiba2 ada test!nasib baik hari ni balik seremban!my beloved hometown.huu~rindu family aku yg sengal2 ubi 2.especially my siblings!hoho~last but not least,im soSOsoSOsoSO sorry FRIENDS!!!i luv u all!^_^

:)kadang2 aku pun salah jugak.bukan kadang2.tp SELALU.xpernah nak mengaku salah.EGO mmg menguasai diri!tp dalam hati tutup muka sebab tau nak marah and mulut kurang ajar tau nak menyumpah je.mmg malang siapa dapat aku nie.tak payah lah sesekali cakap untung siapa dapat aku k.sebab hakikatnya mmg malang.hu~

-THE END-