PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, January 8, 2010

CONGRATZ:)

dah lama rasanya x post anything kat blog ni.xde masa lar bebz..entry ni pun patutnya dah di pos berminggu yg sudah,tp tertangguh atas masalah teknikal yg melanda buat sementara waktu.tanggal 23 disember 2009,sis aku call aku.she said that she gonna get her result (PMR) tomorrow.aku pulak yg over excited.dr cara dia study yg gila2 buat aku sendiri pun tensyen,aku tau result dia mesti gempak punyer.i know she can get extra super duper better result than me!honestly aku xlah sepandai mana.yes,aku admit ok.esoknya,bgn2 pg je aku straight msg mama aku,tanyakan result perempuan yg sorang 2.mama aku ckp belum pegi skola pun lg!tgk punya lah excited nye aku.aku tgk2 jam rupanya baru pkul 7.00pg!ngekz!ahaha..xpe,aku sabarkan diri.tepat pkul 11.30 pg.aku dpt call from mama aku..its not my mums voice..but suara malaon yg kdg2 suka carik pasal ngan aku time kat rumah.adik aku 2 la.xsempat aku nak cakap ape.dia dah start conversation dgn...

"kak,aku dpt 8A!!!!!!"

straight aku pun join ah buat pesta sorak kat dlm bilik aku pg 2!ahaha...anyway,congratez arr buat ko angah.thankz for m8 our parents proud!luv yah yaww!erk!geli tekak.xpenah2 aku ckp cam 2 kat ko kan ngah?ahahaha.kalau ko bace,anggap nie mimpi semata k?

:)chill.....

No comments: