Thursday, April 19, 2012

-DUA TAHUN-



orang cakap "eleh baru dua tahun dah nak kecoh"
tapi kau tahu dalam masa dua tahun tu bukan sekejap?
kau tahu dua tahun tu macam-macam benda alah sampah sarap yang mengacau?
kau tahu berapa ratus puluh kali bertengkar sebab anasir jahat?



bila dikira ikut tahun,nombornya tak banyak.DUA je.
cuba kira ikut bulan. 24bulan
ikut minggu. 104 minggu.
ikut hari? 730 hari.
jam? 2496 jam.
minit? 149760 minit.
saat? 63072000


ok,aku mengaku dengan merangkak-rangkak kira guna kalkulator laptop.
tak tahu betul atau salah.
kalau rajin,tolong kira kan.


aku menaip sambil tunggu nasi masak.
sekarang nasi dah masak.
aku lapar,nak makan!



oh,lupa.
Muhammad Syah Akhimullah anak uncle Othman,
happy 2nd anniversary sayang!!


4 comments:

si comel SHA said...

kiutnyee da 2 tahun ^^ hihi

KhuZa SunshiNe said...

happy anni sis...
btw, mmg btul ckp sis..
dlm msa sma2 tu,byk dugaannya..jdi bila da lama hbgn tu kita rasa tak sgka kan..hehehe

Fid Yuuji said...

yerp..2 tahun bukan sekejap..moga kekal ;)

CikFarra said...

happy 2 years oke . keep on fighting ! heheh