PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sunday, January 2, 2011

nak tutorial2?? sila ke sini :)

2011??aiseh,dah new year laa nampaknya..maknanya dah new age jugak utk aku.jap,kali nie tah kali keberapa aku tukar background blog pun taktau lah kan.korang mesti tak perasan kan sbb aku tau korang2 bukan seorang yg perasan dan aku tau tuu..baguslah bukan sorang yg perasan.respek sama korang.well,bakcground+banner tah segala mcm benda dlm nie semua adik aku yg tlg edit kan.dia mempunyai mase 30hours/day perhaps sampai mampu utk menyelidik cara2 mengedit blog dan sebagainya.aku mmg takde mase lah kan nak mencari selak satu2 edit itu ini.yg aku tau,jumpa template yg aku suka,upload terus je sng kan?aku tau korang2 ramai yg dah terer.tp utk certain ahli jawatankuasa blog yg nak tau serba sedikit cara2 simple utk meg-edit blog boleh lah clik ke link yg disediakan ye.beliau nie adik aku.adik kandung ye.takde adik angkat,adik terangkat semua nie.senang2,follow lah dia sekali.suruh jer dia buat tutorial2 yg korang nak.biar penat tgn dia nak menaip entry lepas nie.mwahaha.lantak!gasak kau lah angah..(tu pun kalau ade org nak.hahah)





No comments: