PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sunday, October 3, 2010

a day with him

went to KL to meet en.awak.for the 1st time
i meet him in KL.yup,gua enjoy.dgn lawak
tak sudah beliau.penat nak gelak.tgk movie alpha
& omega.wolf yg mmg cute!respect pembikin
story tu.cerita yg fun.almost 5 o'clock konon
en.awak nak hantar gua balik.konon la...but before
tu beliau ajak g makan 1 tempat special.ok,gua follow jer..
huh!bila kereta beliau dah menunjukkan tanda2
yg beliau bukan bawak gua ke kedai makan,restoran,
warung or what so ever,gua dah rasa tak sedap hati.
aduh..ape je yg dibuatnya.bila ditanya,dan2 ckp surprise.
dan,dan,dan tiba2 gua,beliau dah pun tercangak kat rumah
kakak beliau.ok syg,thanxz for your surprise!duh,gua mmg
dah superb gabra that time.seriously tak tau lansung
mcm mana nak bukak mulut utk start conversation
dgn family kakak beliau.ho,ho,ho..yes!gua nampak anak2 buah
beliau yg cute miut.straight gua panggil mereka2 itu utk beramah
mesra.ha-ha.taktik yg dpt mengurangkan kegabra-an buat
sementara waktu.tq bella,tq nazurah,tq si comel sekalian..
and of course thanks Tuhan,kakak beliau mmg sorang yg peramah.so gua
mmg boleh go on dgn peluru2 soalan kakak beliau.TAPI.sometimes
agak tersedak dgn gurauan abg en.awak.kalau gua putih mcm ank
mat saleh,maybe dah sepuluh inci tebal blusher gua.owh,gf
kepada abg en.awak nmpak pendiam.dia comel,chinese look.
rasa segan nak tegur.ok,tak biasa lg.sabar.next time insyallah
kita beramah mesra yep kakak.as i knew,kakak en.awak mmg
terer memasak.today,gua dpt rasa spgeti beliau.marveles ok.
tq a lot kak waty!gua akan pastikan resepi tu berada di tgn gua.
oley!malas nak type panjang ya amat,pkul 9 gua balik.penat,
pinggang sakit.TIDUR!

No comments: