Monday, May 28, 2012

Our True Hero




I get this info from my FB. He is totally amazing!
Aku membesar di bawah pemerintahan beliau. Sedikit sebanyak aku dapat kenal siapa dia.
When I was in primary school,we always complain that too much extra class to be attended.
And my teacher always told me "PM kita tu walaupun dia baru balik dari overseas pukul 12malam,esoknya dia takkan bercuti goyang kaki kat rumah! Dia tetap datang kerja and jalankan tanggungjawab dia."
Aku sebagai budak kecik yang hanya tahu penat galas beg sekolah pun respect habis.


Sepanjang pemerintahan dia jugak aku tak pernah dengar kekecohan yang maha dasyat kat Malaysia ni.
Mama aku cakap tak siapa berani buat kecoh pun. Semua fikir banyak kali before buat something.
Tapi sekarang? Anakanak muda dah berani kurang ajar. Diorang ikut siapa sendiri mau paham lah kan?
Siapa kepalanya pun sendiri mau ingat lah. Najis yang aku geli nak mention di sini. Maaf.


Eh,ini bukan blog politik. Sekian~

4 comments:

delarocha said...

well said... salute him

.:|kamaryeah|:. said...

couldn't agree more dear~
kita blh nmpk beza dulu n sekarang~
really miss d old time though~

izzah said...

betolbetolbetol.. dalam banyakbanyak PM, izzah paling suka DR M. *sambil jerit dlm hati , "DR Mahatir , saya sayang DR ketatketat" hehe .

miszfazierra said...

dia adalah pemimpin yang hebat :)