Tuesday, November 15, 2011

kalau perempuan cantik pun ditinggalkan,apatah lagi yang kurang.kan?


TERASA TAK??









assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh!
hari ni,rasa nak menaip entry
entry yang agak menggumbirakan hati










aku rasa doa aku dah termakbul kot
ok,aku jahat.






sebab doakan keburukan orang.
but,i never regret it!
lagi aku tunggutunggu ada!










aku tau,kau orang yang terasa akan baca entry ni.
yup,entry khas untuk kau orang ye BUDAK!
sebelum terasa,senyum dulu ok! macam ni :)










aku sudah bilang,
jangan ganggu kebahagiaan orang,
jangan kacau hidup orang.
nanti lu sendiri susssah maa...










jangan kau ingat,sekali kau bahagia,
kau akan bahagia seumur hidup
lagilagi bahagia atas kejatuhan orang lain.









kau nak dendam dgn aku?
silakan.










sekarang dia masih berharap
apa kau rasa?
sedih?
kuciwa?
rasa nak bunuh diri?
macam yang kau ejekkan.










masa kau dah sampai.
aku takut perkara yang kau ejek berbalik
dan aku takut kau bukan ke hospital
tapi ke lubang 7 kaki dalam terus







maaf kalau bahasa aku kasar
tapi berbaloi dgn apa yang kau dah buat
dan kau cari masalah dgn orang yang salah.







dan untuk kau wahai manusia yang masih berharap
lupakan niat anda
kau pilih jalan tu
kau teruskan.
hentikan penagihan harapan kau










kau jaga manusia yang kau pilih,
manusia yang agungagungkan kau
manusia yang tak seberapa








dan sekarang masa untuk aku gelakkan kau orang
walaupun apa yang kau buat ni bukan terjadi ke atas aku
aku nak kau tau
aku,dan orang yang pernah kau sakitkan
dalam bahagia :)

1 comment:

CintaZulaikha said...

huyooooo...ni entri btol2 luah perasaan nih