Sunday, January 9, 2011

see!terliur tak tengok gua seksi??



hahah.tah hape2 kan.
kejap saye,kejap aku,kejap gua.
lantak la..tak penting pun.

TAK PENTING





tajuk tuu auta jer.fakta nye kat bawah nie..



sory laa buat tajuk auta
gua nak bgtau je skang gua tgh gaduh
hape-ke-jadah gaduh pun nak bg tau kan?
sebab gua rasa gua nak cerita jugak
suka hati gua la.

gua gaduh dgn encik awak.
kesian dia.gua yg cari pasal
gua awal2 lg dah ngaku
ok la tu kan?
sebab nak diikutkan,
nouvo ego gua nie tnggi melambung
kalah KLCC

owh,encik awak tak pernah la pulak marah kat gua
sampai tak msg seharian kan
sebab selalunya gua yg buat mcm tu
sekali gua yg kena balik.hambek kau
tak keruan sampai tidur memanjang
tak makan,tak mandi gua ckp lu (maaf kalau lu org geli)
mcm haram nak buat cerita novel kat sini

tp betul..serius gua tak tipu punya
sampai ade sorg kawan bilik gua tu
daripada gua start tidur,setiap 5 minit dok goncang2 gua
suruh bangun mandi & makan(nasib lu baik tak kena karate)
siap nak masakkan makanan lg
terharu gua.padahal dia lah yg gua selalu buli
kesian lu kan.gua janji gua cuba tak buli lu
DALAM MASA 5 MINIT je k.

back to the point.
gua bukan nak puji encik awak tinggi melambung
tp apa yg gua bg tau mmg ikhlas
dia penyabar org nya.
mana tak nya.gua dgn selamba ladak nya
bg tau dia suruh cari perempuan lain.
gila.sebab nya,gua dok teringat kat balak lama
mcm cilake kan perangai?

yg paling gua salute,err..gua tak tau lah ilmu
kebatinan mana yg dia belajar sampai dia
boleh tahan & dengar relax je semua perkara yg
gua kira boleh cincang lumat hati dia tu.
kalau gua kat tempat dia,dah free2 je lu telan maki gua.
"dah lu ada gua,jadah hape ingat kat org lain kan?"

lg satu,gua boleh jelas dan yakin nya ckp
"ye saye tak sayang awak,puas hati?"
mang aih,hancur lebur lg sang hati
bila dgr pengakuan mcm tu kan??
tabik lah,kamu mmg kuat sayang

sebenar-benar nya,mmg dah banyak
hal yg gua carik dgn dia.
sebab nya,gua nie panas baran.
tak pernah ada lg lah yg sabar dgn gua
parents gua laa paling tak tahan sebab
beliau & beliau dah hadap gua dr kecik
sampai lah umur 21 20 tahun nie.

gua kira encik awak adalah org yg
paling2 terer dlm bab menahan kesabaran
dgn perangai gua nie.

nie org tua2 ckp gatal merenyam
(lu org tak tau ape maksud merenyam tu tnye org2 tua k)
bila dia ada kat depan mata,buat main2.
bila takde baru nak cari.padan laa muka lu
sape suruh carik penyakit lg.
lain kali lu try laa sakitkan hati dia mcm nie pulak
"maaf awak,saye sebenarnya lesbian"

lepas dah kehilangan dia mula nak cari tempat ngadu
nak cari mama gerenti kena maki free sbb sendiri yg cari
pasal.so,gua cari adik.lantak lah lu baru umur 17 pun.
alah..lu ade probs ngan balak pun lu cari gua jugak.
gua ingat dapat laa sikit simpati dari adik kandung sendiri
tp hampa!yg gua dapat "padan muka ko"
mcm nie lah lu kan.gua benci lu!(lari2 anak)

chop2,gua teringat 1 ayat adik gua yg gua boleh
jadik kan fav quotation."dia" means en.awak.
"tiap kali kau cerita pasal dia,aku terfikir ade lg rupanya
lelaki yg mcm tu."
wuu~ angah,lu jgn nak cabar air mata gua.
gua dah miskin air mata nie.

ah,persetankan itu semua.then,gua lari
pulak ke sahabat gedik gua.(yg dah 15 tahun hdup b'same)
alaaa..gua dah tak tau nak cari siapa lg.
lu je lah yg tinggal.dah adik gua sendiri taknak
support kakak sendiri.

PANGG!lg sekali kena ceramah fadhilah kamtumi..
gua redha... -_-"
peh,ber-das2 gua kena.gua tau laa salah gua.
tp hina sgt ke kesalahan gua.(memang pun!)
lu pun ckp benda yg sama mcm adik gua
siap cakap "how lucky you are"
argh!!gua dah takde backup!tlggg laa...
last2 sahabat gua nasihat jugak gua baik2
sejuk sikit hati mak nok.
dlm baik2 tu,kena jugak la gua sebijik
"kau bukak sikit otak kau tu luas2"

ye,ye..gua cuba la bukak nie.kalau gua tak
dapat bukak.lu bukak kan.amacam??
gua mintak maap banyak2 atas salah
silap gua selama nie.dah berapa banyak
kali mintak maap gua tak tau.
lepas nie buat la lagi k.ah,lepas nie belakang kira.
buat lagi,mintak laa maap balik ye dak??



sebenarnya gua nak sgggttt cakap yg
"GUA SAYANG LU LAGI LAA BRADER"
gua mintak maap banyak2 sebab banyak
sakitkan hati lu.gua buat benda tu semua
tak fikir masak2 pun.sebab tak sempat nak
masak,gas dah habis.wuu~
gua ikhlas.gua mintak maap...

6 comments:

Kumbang Jingga said...

jarang baca entry yg tulis gua gua nie.gua lu gua mu..hehe..

Kumbang Jingga said...

jarang baca entry yg tulis gua gua nie.gua lu gua mu..hehe..

Cik Putri said...

owh,biasa bro!

mdigital.com.my said...

sexy ker...? hihihii

mr_mrs mikko said...

waaah..
rock ah lu beb..
gua lu gua lu..
hihi...

Cik Putri said...

sekali sekala.asek2 jiwang manjang boring laa...